PERPISAHAN MISS FARYNA

Thursday, June 26, 2008

haha.. keberangkatan miss faryna mmbawa impak yang besar dalam keluarga ARTchologist. Beliau lah tonggak utama tertubuhnya ARTchologist cosmopoint jb..walaupun aku hanya palajar biasa yang xpunya apa2 jawatan dalam kelab ini..aku mengenali miss faryna ketika semesta ke2 dengan subjek graphic illustration 1..subjek lukis melukis..subjek amat tidak aku gemarinya sebab aku nih lemah dalam lukis2. so ak buat assigment pon yang ado je lah..alas siap dah kire ok.. haha..



beliau seorang yang tegas dalam dan straight dalam class tu lah cume aku kurang selesa dengan dia dengan ke-straight-kan dalam kelas nya itu..kadang2 aku xmasuk pon ke kelas beliau..kerana tak minat pada lukisan skali pon.. haha..



pada semesta ke 3 beliau skali lagi mengajar aku.. dengan subjek graphic illustration 2. beza nya part 1 ng part 2 adalah pada part 1 kami diajar melukis tanpa mengguna sebarang warna.. hanya melikis dengan pen,pencil,dan chinese inc sahaja..manakala pada part 2 pula kai diajar mengguna kan warna..sangat best..



secara peribadi aku tak taw kenapa aku x minat dengan miss faryna..ntah la..walaupun senior2 ng member lain ada kate yang miss faryna sangat sporting..dan best.. ye lah maybe ak da set kn kat dalam kepala otak yang dia ni begitu straight kat class..tu pasal aku x minat sangat..tapi walaupun aku dapat try handle rase xminat tu.. ternyata beliau sungguh best dan ap yang orang katakn tu betul..haha..



majlis farewell miss faryna dirancang oleh ARTchologist family..bendahari ARTchologist iaitu wafi yang msg aku bahawa akan mengadakan suprise party tersebut..dengan hanya bayar 5 ringgit kita boleh makan apa sahaja yang tersedia..walaupun masa persiapan majlis itu telah terkantoi dengan miss faryna..tapi miss kate "tak ape takpe saya buat-buat xtawu"haha..



aku menaja cups cakes sebanyak 24 biji.. pada awal nya aku nak bawak 30 biji.. tapi aku ni gatal smbil buat aku makan se tinggal 24 biji..alhamdulillah feed back yang aku dapat sangan memberansangkan.. kek chocolate wafi sangat best.. aku suka gila..haha..sangat sedap..tak lupa mee goreng din walaupun sedikit pedas tapi aku minat..



majlis farewell tu sangat meriah dan lancar tanpa sebarang tunjuk perasaan atau mogok lapar.
majlis menjadi terharu apabila beliau memesan supaya terus belajar dan belajar tanpa jemu..
dan habiskan blaja..sampai nmdpt segulung diploma.jangan balaja separuh jalan.
itu yang di pesankan..



faryna binti mohd khalis tetap menjadi kenangan keluarga ARTchologist..semoga beliau berjaya dan terus berjaya di uitm shah alam..terima kasih miss..

Labels:

1 comments:

  1. wah..cedey la...sbb kite pun tgh rasa perasaan berpisah gak nih..will update in my blog.

    nyway klaka la miss faryna encik epy itu. ader ke patut dia kata "tkpe tkpe sy buat tak tawu"hahaha

    mmg dia lecturer yg best kot...
    nad pun risau kalo miss nazneen(tmpt nad study) tu tkde. harap2 dia tk kemana-manalah...

    nyway, miss faryna tu nk pegi maner epy?