BELACAN

Saturday, June 28, 2008


dah jadi lumrah family aku, sedara-mara aku sanggup datang dari singapore semata nak cari belacan. haha.. tak lupa nenek aku pon same.. sebulan awal dorang da order berapa banyak belacan yang dorang nak..haha.. nari mak cik aku ada buat majlis perkhawinan.so ramai lah sepupu sepapat aku pergi ke majlis tuh.. cuma aku je yang tak ikot.. cz aku malas.. dah la panas.. dah tu aku ni jenis x suka pegi ke majlis khawin.
kalau dorang datang perkara utama yang dorang cari ialah belacan.belacan adalah segala-galanya buat mereka.. sanggup belio berdozen-dozen untuk stock akan datang..aku pon x paham dengan makcik aku..yang peliknya belacan yang dorang seludup ke s'pore tu x kantoi plak ng kastam s'pore..
haha..lantak la.. asalkan dorang happy dengan belacan-belacan nya itu..

Labels:

0 comments: