9th june 2008

Tuesday, June 10, 2008




Bongok..smalam aku bangun terlewat lagi..ak bangun pukol 10:15..class stat pukol 11:00.macam biase lah ak siap sepantas kilat terus pg class.da smpi kt bandar syazmi talifon aku yang dy kate nk msok clas saing ng aku..tekejut aku..haha..tp ok la.. ak layan dy ng baik je. xad musuh2 cz ni da sem baru bt ap nk musuh2..lepas abes class terus lepak kt mamak kt plaza seni..nk tukar angin asik mkn kat kebayan ansar je..aku ng member2 pon order la mkn..skali hampeh makan nasi goreng utk 3 org ng air utk 4 org kene rm 21.10.. xnak macam mahal plak kn..tapi ti la.. nak kate sedap mane pon x ad la sedap sgt..haha..


Lepas makan aku masuk class hampeh kene halau cz class begitu memenuh kan sehingga aku student2 grafik semua kene tukar ke hari lain..ahh..lepas lepk2 kt hall ng ita aku ajk dy pg studio.. igt kn da siap cat rupa nya x siap lg..tiba2 fendy prasan aku.."ha!!!sampai pon epy senang sket keje nak cat kat belah atas2 tuh..klo aku buat smpi jenjet2 x sampai..dy buat senang je.."hak3.. aku diam je.. xkesah pon.. lg pon aku da biase ng fenomena sebegini rupa..hak3..aku teruskan kerja cat mengecat..lepas selesai ketja cat2 tuh sume ak balik dgn penuh kepenatan dan kelaparan.. balik rumah je ak tgok periuk masih lg lauk smalam..mama blom masak lg..xjd nak makan cz ak nih jenis x suka makan lauk smalam.. aku msok bilik tros tdo smpi pkol 7..bangun dari tdo je mamak kata "abang blackout!!carik lilin cepat.!!!"hampeh btol kene beli lilin.. haha..


dalam pukul 8 gtu aku ng adek ak mula membosan.. so ak ng dy sebok amik gambar2..hak3.. dy cam aku jgk.. pntg nmpk camera msti nk sebok plesing.. hak3..klaka la adek ak sorang nih.. erm tgh dok sebok tggu bila elektrik nak on bapak aku balik.. dy boley palawa aku pg rumah pakcik aku yg baru balik dr umrah.. alhamdulillah da pg umrah da pg tua tuh.. hak3..aku cakap xnak pegi.. ak nk lepak rumah. hak3..tepat jam pukul 10:15 mlm elektrik hidup semula..alhamdulillah.. senang hidup aku..nak buat kerja.. hak3..
secara keseluruhan nye 6 june merupakan hari yang begitu memenat kan sehingga aku malas nak jumpa org yang patut aku jumpa..

Labels:

1 comments:

  1. Wah...tragis gile citer nih..
    hehe...
    panjang cite ko..
    tp best. realistik btol.
    camni la besh.
    keep it up!