JOM HEBOH 2008

Monday, July 7, 2008

Tahun ni merupakan tahun ke 4 aku pegi jom heboh..memang hapenning giler mane x nye.. aku anip sally xpenah jenuh nk pegi tengok concert jom heboh..haha..dari tmpt dulu nya di dataran jb sampai la ke danga bay..kenangan dapat jumpa ramai selebriti tv3 memang seronok..sampai ally iskandar pon dah kenal aku..mane x nye last year aku sally ng anip sempat lepak chill kt danga bay sehari sebelum karnival bermula.






Pada hari kedua karnival kami bercadang untuk menonton konsert pada malam itu.. aku x kesah pon sebab aku dah menjadi ahli my tv3 so nak masuk pon senang..confirm dapat masuk punya kitorang punya excited nak masukaku pon tak tawu ap nak taip.. so ak da sedia kan pic2 utk di jadikan kenangan walaupun memenat kan..dan pic nya x begitu memuaskan.. maklumlah dorang ni kan bajet glamz.. so nak amik pic sket jual mahal.. ish..


















Lepas konsert habis semua.. tengah balik aku ng member terserempak ng radhi O.A.G jalan sorang-sorang kat danga bay tu.. yang heran tuh kenapa semua artis naik bas dy tak naik.. dan boleh lagi layan kepala sndri kt danga bay tuh.. aku pon amik la kesempatan amik gambar..lepas amik pic dengan dy tak pasal2 aku terbaru somethink kt mulut dy aku diam je la.. ak igt kn bawu peluh dy..rupanya bawu arak.. radhi mabok kt tengah2 danga bay sorang.. naseb baik dy tak serang aku..mase aku posing ng dy.. tu lah artis.. kat tv ok je.. baik.. masuk melodi semua macam alim tuntut hak itu hak ini.. tapi realiti betapa buruk nya perangai artis di mata peminat nya..

Labels:

0 comments: