AKU BENCI DIA

Friday, July 18, 2008

Saya amat membenci budak ini.haha..memang aku benci la.. x suke.. suka sangat nk klon-klon yang aku ad..dah la mase annual dinner dia pakai vest yang same sebijik cam aku punya.. ish.. benci beb.. dah tu mase final exam last semester pon same.. aku pakai baju purple dia pon pakai jgk.. ish.. mamat ni memamng kuat klon..yang penting klo dia pakai ap2 suma x kne.. tp kne gelak ng aku.. hahaha..buruk btol perangai aku..yang penting aku x hipokrit yang aku x suka kan mamat nih..name dy pon aku xtaw sangat.. yang ak tawu cuma wan.. wan ape pon ak xtaw..wan too tree kot.. haha..benci..benci..benci..

Labels:

3 comments:

  1. kereknye mamat tu..
    syek nk klon jep...
    dia tkde taste sindrik kot

  2. deesroad says:

    sape klon sape?

  3. poyo jer kn mamat 2