bebelan ku

Friday, March 6, 2009

Da lame ak x updated blog aku nih.da naik bersarang pon ada jugak yela malas nak taip. Mula-mula tengok member buat blog tu memang la best da lama-lama boleh tahan jugak nak menaip. Aktiviti untuk bulan 3 ni agak padat macam-macam aku kne buat dengan persiapan mid term,picnic,buat poster tu ni dan lain-lain. Macam biasa lah skrg aku da mula sibukkan diri untuk merajin membuat assigment walaupun aku ni da mula jarang masok ke kelas sebab malas.. walaupon aku jarang masuk class tp assigment berjalan la jugak. Bukan nya apa kadang-kadang aku xad mood nak masuk class nak mengadap lect yang bebel x abes2.pasal tu la pasal ni lah. Macam-macam hal.

Mase 1 mac ari tu aku amek refferal exam sbjk e-ship, sebab aku amik exam lagi cz aku nc sbjk tuh.ye la subjek bisnes sape yang minat. Majoriti budak-budak grafik sume tak bape suke sangat dengan subjek nih. Mase exam tu macam-macam hal sampai dengan hal kertas soalan x cukup la, tu la ni la,so ap lagi kitorang amik kesempatan atas peluang yang ada. Kitorang copy je jawapan..hahaha.tapi xsume la yang copy jawapan.

Selasa ari tuh aku dapat msg dari Fad (junior grafik)yang dia nak mintak tolong aku suruh aku amikkan gambar untuk buat poster karnival sukan cosmo. Tak tawu lah sape yang akan design poster tu nanti dan yang pasti bukan dikalangan batch aku. Apa yang aku boleh katakan model-model yang dorang amik sume muka x kormesial langsung.tteeet..asal tangkap muat dan asal ada. Wahaha jahat mulut ku ini. Punya lah payah nak nak suruh dorang pose nak buat expresion muka pon susah hampeh btol. Tapi dorang cool n sporting walaupun x se-hot mane pon.wahahaha..

Pada hari rabu pulak aku kurang mood sket nak2 class electronik. Tak tawu pasal apa. Busan gile bapak.aku just rilek buat keja sket2 kat pc yang lembap tuh. Dalam 3.50 gtu acid msg aku yang dy tgh duduk lepak sorang2 kat starbux. Dia bilang ng aku pon time tuh tengah hujan lebat. So ak just msg ng dy srh tggu sampai hujan reda dan class 3D abes. Class 3D mase tuh ok la jugak mood aku da kembali normal cz xsaba nak lepak ng acid.wahahaha.. lepas sesi belajar 3D abes aku tros pg CS lepak jumpa dengan acid. Aku pg teman kan dia reg gym Clarck Hatch. Punya la tekejut first time aku pergi kat level 12 kt CS tuh. Dapat la jugak merasakan diri jejak kaki kat gym tuh. Info yang aku dapat utk jd member Clarck Hatch kena bayar RM 1400 for 12 month. Fasilitis yang ada kat situ sume lengkap ada sauna,spa,dancing class dan macam-macam. Acid suruh aku join gym tapi mane aku cukup fulus sey nak masok.huish gile mahal. After pg reg gym tuh kitorang just lepak-lepak kat starbux sampai pukul 8 gitu. Kitorang bebual la pasal butik yang dia nak bukak tuh, pasal design dress dy, macam-macam la. Penat aku melayan mamat tuh yela xpadan ng kaki pendek jalan laju nak gile.aku yang tinggi pon tak la laju macam dy jalan. Best lepak dengan acid ye la nak 1 year kot aku knal ng acid kat myspace.

Khamis pulak aku nariagak sibuk lari kesana-sini untuk beli cd install photoshop cs3 sebok sangat aku nak beli cz aku diamanahkan untuk membuat poster untuk secretary night. Yela aku memang teruja sebab ni first time aku disuruh oleh kawan2 untuk membuat poster untuk event dorang. Jadi aku akan buat yang terbaik untuk hasil seni aku yang pertama kali nya. Tengah dok sebok buat poster sekali terdengar suare2 sumbang yang mengatakan PUAN NEELAVANI lecturer baru yang x sampai 1 year kutuk student. Dan yang paling teruk sekali aku yang teruk sekali dia kutuk. Dia tuduh aku selalu pakai seluar pendek pergi class dia. Yang aku pelik tuh aku cume sekali je kot pakai seluar pendek pg class dia. Yang dia saket hati sangat dengan aku apa pasal? Aku xcarik pasal dengan dia pon. Lagi satu hal pasal rapat dengan lecturer. Tak dinafi kan memang ramai student yang close ng lecturer. Keluar makan tengok wayang tapi kitorang as a student x penah pun nak harapkan A+ in exam. Aku tawu PUAN NEELAVANI tuh memang saket hati dengan student2 melayu cz ramai yang tak suke dia. Secara peribadi pon aku pon TAK SUKE dengan lecturer hampeh tuh. Keja nk judge orang je tawu. Hampeh punya india. Yang dia backup-kan cume budak-budak kaum dia. Sume apa yang kaum dia buat xpernah nak kritik. Yang dia kritik orang melayu. Ish apa motif dia pon aku tak tawu. Aku harap miss tu keluar la cepat pg univercity lain. Pintu cosmopoint sentiasa terbuka untuk dia keluar..WAHAHAHAHAHAHAHA.........

FRIDAY
3.30 AM
6 MARCH 2009

Labels:

0 comments: