Tragedi Malam Raya

Saturday, October 17, 2009

Semalam hari jumaat aku agak busan jadi aku ajak la si fyan lepak pat bazzar just lepak-lepak ddk pat gerai anis so dalam pukul 10.30 gtu aku ng fyan gerak dari larkin. Di pendek kan cerita jam da menunjukkan pukul 1200pm malam deepavali suasana tadi memang meriah dengan bunga api nye lagu raya nya tapi bukan lagu melayu la tiba-tiba bunyi kecoh kat satu kawasan dekat dengan bank OCBC. Aku ingat kan ap benda sekali dengar orang gaduh. Dengan sepantas kilat aku pon pergi join tengok ap yang jadi.


Mula-mula aku just tengok je dalam 1-2 minit ak capat bangku kat tepi terus baling bangku tu kat kereta tu.hahaha. Apa yang aku buat tu semua atas kesedaran aku tak pengaruhi lagi oleh mana2 alkohol or dadah..hahaha..baru aku dapat tawu bertapa puas nye dapat baling kerusi kat kereta tuh.hahaha ye la ni kire first time aku buat benda ni.hahaha.

India tu teruk kena pukul ng orang ramai sampai kena rodok dengan pisau. Hurm lepas tu india tu pulak tengah mabok..so ni ak ada sempat record apa yang terjadi kat bandar JB.

peristiwa pertama


peristiwa kedua

xoxo

Labels:

0 comments: