Penyakit-penyakit

Friday, October 16, 2009


Macam-macam penyakit la aku nih,sekarang aku diserang penyakit susah tidur malam.kire ni da kne insomnia la nih. ish..tdo dalam pukul 5,6,7 pagi. itu la time ak tidur. Mesti korang tanya buat ap ko x tidur malam2? tak boley tdo tu macam biasa la ak merayap, main game, tgok video and makan sampai puas da ngantuk baru tidur.Pernah jugak try tidur awal tapi tak jalan. same je. Sekarang macam2 effect aku dapat macam jerawat bertimbun2 naik. sekali sampai 7 naik jerawat. aduhh tension aku.hurm..kene plak segala bahan pencuci muka ak da abes.aduhh.stress betul!.


Lagi satu penyakit aku stress aku tengah resah kerja projek tak siap lagi. Tinggal 2 bulan je lagi nak submit.Segala sketches ak x buat idea pon tade aduhhh saket betul otak ni. hurm. sabar je lah. aku harap semua ni kembali normal next week.

p/s:diserang penyakit tak boleh tidur malam,stress,poket lowww,ish macam2 la!! Aku nak kne start exersice kasi badan ada stamina!!huhuhuhuh.

Labels:

0 comments: