selamat ulang tahun!!!!

Monday, August 17, 2009


Assalamualaikum.
tahun ni genap 2 dekat aku celik mata kat buni allah nih.syukur alhamdilillah ak lahir dengan sempurna.tanpa cacat cela nya.tanpa penyakit yang serius dan yang paling penting ak dapat keluarga yang sangat best!!huhuhu.tanggal 23 ogos 2009 ni ak bakal ke tahap umur yang lebih dewasa iaitu 20 thn, hurm satu angka yang besar dan matang bagi org ramai.20 tahun memang da dewasa pon da tak layak nk gelar sweet 17 18 19 lg..hahaha. klo kawen da ok lepas da.ni ak nak kawen haha.awek pon tade nk kawen kje pon blom.haha.kali ni begitu istimewa birthday aku.cz buat pertama kali nya aku sambut nya dalam bulan ramadan. so sememamg nya x sambut la. cz ak x penah sambut po bday. even ng fmly.just hari jadi tu satu hari yang biasa tak pernah pon meraikan nye.ahh.. mls nak pikir la.huihu..tgok je la ap nk jd ahad nih.bye!!!

Labels:

3 comments:

  1. oi bufday aku 24 ni ler ...hhahaha dkt2 jer bufday kiter .. tp aku lg tua hahhaha

  2. anda telah d tag oleh saya sila buat

  3. x sme ler bufday kiter cme beza sehari jer aku 24 ogos ler.. ok jer nk pow abg jebat hahaha