new entry

Saturday, September 12, 2009

Da berkurun lama ak x updated blog ni.bukan nye ap aku agak malas nk type nih. hahaha.Da nak hampir 3 minggu aku berusia 20 tahun.banyak perkara yang berubah dalam sekelip mata jugak la perjalanan hidup sebagai pelajar kolej hampir tamat insyaalah dalam beberapa bulan lagi aku akan dapat kan segulung diploma.alhamdulillah akhir nya ak dapat walaupun hanya diploma.aku akn berusaha utk mencuba nasib utk mendapat kan ijazah pula.mungkin aku akan ambil dalam kos ap yang aku ingin kan iaitu masscom@penyiaran.

Dalam beberapa hari sebelum masuk nya bulan ramadan tiba2 aku dapat msg drpd csa my bestfriend yang dy nak pindah tetap ke singapura.dy mintak tolong aku untuk siapkan surat berhenti keja.pada mulanya aku berat hati dan ak sekeras-kerasnya tanak buat surat tuh cz ak tanak dy pergi jauh.bukan aku sorg tapi ramai lagi yang tak mahukan dy pergi jauh.tapi bila pikir2kan balik ak redha demi untuk tolong dy untuk nmcari rezeki di negeri orang.ye la dy kate dy kumpul duit utk kawen.huhuhu. best nye!! ap2 pon ak tetap sedih cz dy pergi ngam2 dengan tarikh bday aku.

Labels:

0 comments: