Lonely

Friday, January 2, 2009

Entah kenapa semenjak seminggu ni perasaan aku ni perasaan sangat,maybe aku terlalau rindukan bi sangat2,semalam 31/12/08 ketika orang sebuk meraikan kedatangan tahun baru bersama pasangan,aku pula terpinga2 meraikan seorang diri kadang2 aku terasa kesunyian kerana tiada orang yang kita sayang kat sisi kita disaat diperlukan. begitu juga dy, aku percaya dy sangat perlukan aku dan aku perlukan dy.macam2 dugaan yang pahit aku perlu tempoh,macam2 saket yang aku terima,tapi semangat dy tetap kuat dihati aku.aku percaya dy juga merasa kan ap yang aku rasa. bila aku duduk seorang diri kat balconi rumah aku akn teringat peristiwa 9 jam kita meet.hanya peristiwa 9 jam tu saja boleh ubat rindu aku kat dy.aku betol2 miss kat bi.

seorang demi seorang dah tahu perhubungan aku ng bi,bukan aku taknak hebohkan perhubungan ni.tapi aku belum bersedia dan aku takut untuk hebohkan nya.aku harap mereka paham situasi aku.aku lebih selesa dengan situasi macam gini.thank a lot cz rakan2 memahami aku.

Time : 2.26 a.m
Date : 02 Jan 09
Day : Friday
Mood : Jiwa-jiwa

Labels:

2 comments:

  1. haha.

    aku rasa ramai kot.

    btw,

    aku doakan korang hingga ke akhir hayat ye.

    kalau anak cucu memang x leh la.

    hehehe.

  2. nyway epi,
    muge bahgie ye kaw..
    jgn jiwe2 sgt,
    yg penting kaw chenta die