survive kuala lumpur

Monday, November 24, 2008

24/11/08 pukul 6:30 pagi aku da rajin bangun untuk pegi casting.aku bertolak dr jb tepat pukul 7:30 pagi.4 jam 1/2 perjalanan dari jb ke kl.. aku xmakan ap2 pon dlm pejalanan tu sangat lapar mne x nye aku cuma bawak duit rm 120 je tu pon duit yang di beri pinjam oleh seseorang..hampir pukul 12 aku sampai ke hentian puduraya sapmai ke puduraya aku terus sampai kan hajat yang perlu dilunaskan.lepas selesai semua hajat aku terus beli tket tren pergi ke klcc..aku pnye merayap satu klcc macam jakun xpenah pergi..lepas puas merayap ak terus pergi ke megan avenue 2 kat jalan yap kwn seng. bila da sampai aku terus dijemput oleh abang fendi selaku bisnes manager production house tu..aku dgr la taklimat yang dy sampai kan..tgh dgr ak meraba la tgn kat tali pgg.. baru aku prasan yang zip aku x tutup sepanjang perjalanan aku dari puduraya ke klcc..malu beb malu..hehe.. merah padam muka aku kjap.. sampai abang tu perasan yang muka aku merah.. dy tgor ak knpe muka merah padam.. aku cakap xad ap2..hehe..selepas dgr taklimat sume..ak disuruh utk pose dpn camera sebanyak mane yang baik..kemudian di suruh utk belakon..ak memegang watak shah yang marah cz ada orang rampas awek dy..kemudian disuruh uyk bercapak tentang diri sendiri..seperti kenal kan nama,umur,pengalaman dll..kemdian aku disuruh utk menyanyi..rasa gementar tu ad la sikit tp ak dah biasa dengan benda2 ni sume..lepas settle suma benda ni.. ak sambung merayap kat klcc dan aku terus tepon razak yang ad kat shah alam..dy suruh aku tggu kay kl sentral dan dy dan awek nya jemput aku utk bermalam dirumahnya..dari kl sentral ke shah alam aku naik bas.. btapa tjekut nya aku bila sampai ke shah alam aku naik bas mini sekali bas tu pnye la penuh..sesak gle dalam bas tu.. xpenah dalam umur aku naik bas yang sangat sesak..penuh ng org kje ng student2..aku pon plik knpe shah alam yang maju tu boley miskin dalam perkhidnatan awam.. malu2..hak3..sampai kat rumah razak dalam pukul 7 lebey gtu.. mlm tu ak tros lepak kat bilek dan tod.. sampai esok pukul 11 pagi..hari kedua di shah alam xbegiti best mane.. tepat pukul 5 aku balik ke jb balik sengan tambang yang agak mahal hampeh..pg kl lg murah..dalam perjalanan tu aku tido..tido dan tido..aku sampai kat jb dalam pukul 9.40 malam..

Labels:

1 comments:

  1. ko g audition ape ni epi?
    eheh..asal ko zip balik..elok time fotoshoot tu ko tak zip..ahah..lagi meletop wey..
    wakakak