DILEMA

Saturday, November 8, 2008

aku dalam dilema..baru2 ni aku dapat panggilan dari production house utk datang casting di kuala lumpur..bagaimana aku boleh dapat? pada awal bln 10 aku ad menghantar borang untuk menjadi pelakon atau model part time..niat aku hanya sekadar suka2 dan sekadar mencuba nasib.ternyata nasib memihak pada aku.pada 07/11/08 insan bernama fendi ad telifon aku yang mengatakan aku bertuah untuk sign contract dengan astro selama setahun.kalau bertuah aku akan menjadi pelakon atau model..yang jadi masalah nya harus kah aku pergi casting tu..ad yang menyokong yanh aku harus pergi..terutama nya insan istimewa kat penang..dy menggalak sangat aku pergi..tapi yang membuat aku keliru mcm mne aku nk terang kan kpd mama & papa aku..aku takut nak yakin kan mereka.. kerana mereka harap sangat supaya aku aku habis belajar..ramai yang menggalak sangat aku pergi kerana ini tuah buat aku..mungkin peluang ini cerah untuk tonjolkan bakat aku..

Labels:

0 comments: