Poott..pett..poott..pettt..

Saturday, December 12, 2009

Masa untuk berubah. Tahun demi tahun aku menunggu saat ini iaitu untuk tamat dari belajar dan masa untuk pikirkan masa depan. Memiliki harta sendiri, life sendiri dan memiliki insan yang tersayang yang kekal untuk akhirnya. Ramai yang cakap ng aku.."epi asal ko takada couple ea? tak penah aku tgok ko ad couple".. bukannya aku tanak ad pasangan, bagi aku, aku cukup memilih untuk memilih pasangan memilih untuk yang terbaik. Kalau couple just hanya untuk sekadar suka-suka tu dah bunag masa dan duit aku..bagi aku cinta ibarat satu pelaburan. kalau percintaan itu gagal maknanya rugi segala penat lelah yang aku curahkan.


Tahun 2009 bakal melabuhkan tirainya beberapa hari lagi. Macam-macam suka ,duka tangis,tawa aku tempuhi pada tahun ini. Dengan pelbagai kerenah kawan-kawan,keluarga lagi. sekejap masa berlalu pergi 2009 meninggalkan kita dan 2010 bakal akan hadir tak lama lagi. Tahun depan jugak insyaallah aku bakal tamat pengajian dan pada january 2010 aku bakal mula practical.kat mana aku bakal kerja tu tak pasti lagi. Pn seha yang atur segalanya.

Pada 2010 juga aku bakal ada kenderaan sendiri. Boleh la setakat buat untuk merayap2 sendiri. dan paling penting 2010 jugak family aku bakal perpindah ke rumah baru. huhuhu..tu yang paling aku taksabar.huhuhuhu

Labels:

1 comments:

  1. Sesumpah says:

    da ade kereta jangan banyak rayap :)