Bengang

Saturday, November 28, 2009

dalam bilik yang gelap ni aku nak luah kan ap yang terbuku dalam kepala otak ni. aku tataw ap yang aku buat ni betul ke tak hopefully aku tak kena tendang dengan orang yang bekenaan.Hurm ntah la..walaupun kejadian tu dah berlalu tapi ayat tu tetap teringat dalam kepala otak aku. entah la aku harapkan ap yang aku taip ni tak jadi isu berat.. cume dengan blog ni je aku dapat luahkan apa yang dok sesak dalam kepala otak aku ni.


Teruk sangat ke aku ni?.sampai di kata macam2 antaranya "kau ni anak mak la","kau ni macam pondan la","oi lelaki lembut" macam2 la..bukan aku sorg je.yang lain pon same.aku tau dy orang tuwe tapi semua nak kena jaga hati dy.abes hati orang yang dy perli tu sape nak jaga.ad dy jaga?lagi dy hembus ada la.. cakap ikot suke.cakap orang ni tula..kadang-kadang aku da penat nak pekak kan telinga. yek la setiap orang ad tahap kesabarannya.so kalau lepas ni aku still kena perli ke ap.aku tak teragak2 untuk hembus dy balik..aku tanak cakap lebih dalam blog ni.nanty lain plak jd.da ckp bgs ak x smoking,x amik drugs dll.yang peting aku pandai jage diri sndri,dan tak sebok hal orang lain.

p/s:yang berkaitan dengannya sorry epi takde niat nak malukan sesiapa just nak luahkan je..

Labels:

4 comments:

  1. Ade lagi ke orang yang macam tu dalam Malaysia ni
    God!!!Be civilize sikit la
    Aiyoo... Pemikiran sangat kebudak-budakan, macam kanak-kanak riang kutuk-kutk kelamahan orang
    Mie bukan nak menyibuk
    But r u ok dear?
    Be patient ok
    Sabar ajelah selagi mampu
    Kalau berdiam diri tu lebih elok, just diam aje
    Buat bodo ok
    Jangan layan orang-orang yang bodo
    Nanti kita pun terkene penyakit bodo dorang
    Cubalah simpan2 sikit bodo dorang tu
    Aiyoo..

  2. Anonymous says:

    kenapa?
    orang yg 'bercakap' macam tu dekat awk keras sgt ker?
    ada ala2 hentak atas lantai, xde luka langsung ah.
    beliau macam tu ker?

    =)

    hebat lah kalao beliau macam tu.

    lembut tak semestinya pondan
    tapi pondan semestinya lembut.


    awk describe diri awk yang mn satu?
    manusia ni hanya tahu bercakap jer, tapi tak tahu apa yang deorang cakap tu sebenarnya 'RUBISH'

    =)

    p/s : maaf kalau harsh.

  3. mie:thnk ok.aku ok je. cume smlm myb rase cm panas sangat leninge ni.hurm.mmg da perangai org tu mcm gtu.nak bt cmne.ap yang boley bt cme boley elak kn diri untuk jmpe dy.

    bulan bintang:thanks ok.

  4. Dok ape-ape pun be cool je..sebab nobody perfect..kalo ko rse ko betul,so duli la die nk ckp ape kt ko..jus be ur self je epy..