no title

Monday, June 22, 2009

ak pelik kenapa ramai yang berhasad dengki,jatuhkan maruah bangsa sendiri,tikan belakang kawan sendiri.hurm.pelik la.macam2 dugaan yang aku terima aku pon tak tawu ap salah ak, sanggup orang yang tak bertanggung jawab tuduh aku buat perkara2 yang bodoh.bt super impose gambar la.ni la tu la.hurm jijik sanagt ke ak nih sampai orang tak senang ng ak.aku tak kata la yang perangai aku ni baik sangat tapi sedikit sebanyak ak ni xad la nk jatuh kan maruah org,aku banyak buat hal sendiri.tu pon kne fitnah.sampai orang yang memfitnah aku nak buat report polis.hahaha.gila la.aku x takut ap pon cz bukan nye ak buat ap2 pon. aku x kacau hidup orang.

Labels:

1 comments:

  1. sabo aje laaa ngn depa tu.
    aku mcm2 dah kena .
    org lain x senang dduk tgok kita senang .
    dats y dorg wat mcm tu .
    abaikan je laaa to those fuckin damn stranger.