happy birthday

Saturday, August 23, 2008

23 OGOS 2008, hari yang membosankan.macam biasa aku tido dalam pukul 3.30 pagi lepas cerita dunia baru abes. ye lah 23 ogos kan birthday ak,so just nak ingat blik org yg first msg hepy bday is ayu,(member tasek) mne x nye sehari sblm nye da wish bday.. tp xap ak x kesah pon.Cuma kdg2 tu klaka, cz dy ni over exited..haha..ang than org kedua yg wish is jark.. member myspace yang best n kuat mrajuk.. haha..baru ad bpe mggu da ingat bday aku bila.. haha..gud boy jark, seperti mne aku ni xpenah dpt present, dengan murah hati nye hotlink pon bg la ak present call maxis-maxis secara free selama sehari,so aku call la sumer member lme yg x contact.ternyata bila aku call bdk tasek sume angkat phone tros wish hpy bday, ye la dorg igt la jgk bday aku bila..terharu aku..di buat nyew. tapi nak ikot kn cuma brape kerat je member cosmo yg wish cuma faezah je. tu pon cz nari anniversary dy ng wan. So ak teringat la aku.. hahaha..hurm birthday sangat busan. Ye lah xad ap2 yg aku buat.. birthday party pon xpnah merase.. haha. Kesian kn? Ye lah aku ni kn x popular.. haha xkn org nk igt bday aku kn. Erm nyway thanks yang sudi wish bday aku.. org yg wish pki msg/phone is ayu,jark,eka,csa,faezah,dayat,ida. tu je kot. Myspace plak member SPHYRA thanks cz sudi wish. Tak ada ap2 yang menarik untuk birthday this year. Just ddk bilik yang gelap, mengadap PC yang lembap, and melayan kesejukan hujan kat luar. Tu jerk aku harap umur aku 19 lebih baik drpd umur aku yg 18 tahun. HAPPY BIRTHDAY EPY!!

Labels:

1 comments:

  1. takpe ar epy..
    asalkan ko dah dewasa...
    menganjak setahun ag..
    ko mude lagi ek epy...
    bawu 19...
    tp kan...kan....kan....



    aku ag muder dr ko... ahak ahak..

    hapy bday bro.